Пілот | Дата | |
---|---|---|
1 |
Rasta_Pi (C S)
RastaPI_1989 |
01.09.2025, 14:54 |
2 |
Clamslayer (A S)
Clamgame |
01.09.2025, 16:21 |
3 |
Tired_Nick (B S)
tired___nick |
01.09.2025, 18:40 |
4 |
M.Sushchenok (B S)
quem_s__ |
02.09.2025, 09:07 |
5 |
Oleh B. (C S)
Olezhik95 |
04.09.2025, 13:28 |
6 |
UnstoppableJuice (B B)
UnstoppableJuice |
04.09.2025, 13:30 |
7 |
Shinobi_RSG (B S)
ded_andrey13 |
04.09.2025, 13:31 |
8 |
Oleksiy (C A)
fore_koala18 |
04.09.2025, 13:37 |
9 |
illya (C S)
ov_bender |
07.09.2025, 10:16 |
10 |
Mcleon Ua Racing (A S)
Dmytro_McLeon |
09.09.2025, 00:29 |
11 |
Broker (B A)
OG-Broker |
13.09.2025, 18:26 |
🩸 GT4 Apex Bloodline — Weathered Steel — сезон, де перевіряють не стільки темп, а більше загартування. Тут перемагають ті, хто проходить через тиск, як сталь — через вогонь і дощ.
Для участі в чемпіонаті після процесу реєстрації написати організатору чемпіонату в телеграм Pavel Rasta_Pi(кнопка активна - натисни)
Вхід на чемпіонат - донат у призовий фонд - обов'язкова сума 100 грн від кожного учасника.
За бажанням приймаються й інші донати, пишіть за вказаним телеграмом для отримання інформації.
Розмір призового фонду 💰
- 1 Місце 🥇 - 50 %
- 2 Місце 🥈 - 30 %
- 3 Місце 🥉 - 20 %
🩸 GT4 Apex Bloodline Season 2: Weathered Steel🥷
Перший сезон став випробуванням на міцність. Один комплект гуми. Рівно година на рішення, яке ти приймаєш сам. І ніякої страховки.«Weathered Steel» — не про шоу. Це сезон, де дощ приходить не для краси, а щоб змити тих, хто не готовий. Тут не буде феєрверків.
Буде палюче, випалююче гуму і ваші нерви сонце, буде туман і стіна в крутому повороті, зі слідами фарби від кузова. Тут сталеві нерви і холоднокровність важливіші за агресію. Тут не можна брати те, що не твоє — тільки чекати, поки відкриється момент. І якщо він не прийшов, ти залишаєшся позаду. Без скарг.
Тут не сперечаються з трасою. Її вчать. Тут не змагаються з погодою. Її витримують. Тут не малюють траєкторії. Їх поважають.
GT4 Apex Bloodline повертається. Не голосніше. Важче..
⚔️ Р е г л а м е н т ч е м п і о н а т а
🏎️ Загальна інформація:
- Формат: серія перегонів на автомобілях Gr.4 (GT4)
- Тривалість гонки: варіативна. В середньому тривалість гонки складе не менше 60 хвилин
- Кількість етапів: 7
- BoP (Баланс продуктивності): вимкнено ❌
- Допустимі автомобілі: всі машини з групи 4. Для кожного з етапів буде вказано автомобіль, допущений до участі в конкретному заїзді на конкретній трасі, а також мінімальна вага і потужність в к.с. стокового стану даного автомобілю.
🔧 Г о н о ч н і п а р а м е т р и:
- Тип гуми:
- Дозволений тип шин - Вид шини - гоночні. Тип - вказано навпроти етапу.
- Обов'язковий тип шин - Вид шини - гоночні. Тип - вказано навпроти етапу.
- Тільки один тип гоночної гуми на етап (м'яка, середня або тверда) - На дощових етапах - дозволені проміжна та дощові шини
- Обов'язкові піт-стопи: мінімум 1 за перегони
- Коефіцієнти зносу:
- Витрата палива: від x? до x?
- Знос гуми: від x? до x?
🌍 Календар етапів:
Этап | Трасса | Погода | Автомобіль /Час доби | Гума | Витрата палива / Швидкість заправки | Витрата гуми | Коментар |
1 | Nürburgring 24h | Мінлива, можливі сильні опади | 🇯🇵 Lancer Evolution Final Gr.4 /Ранок | Гоночна середня / проміжна, дощова Обов'язкове використання гоночної середньої гуми | Витрата палива 3х Швидкість заправки 2х | Витрата гуми 3х | Звично суворий і технічний, тепер набуває іншої сутності — непередбачуваної і підступної... |
2 | WeatherTech Raceway Laguna Seca Full Course | Сухо | 🇬🇧 McLaren 650S Gr.4 / День | Гоночна жорстка гума | Витрата палива 2х Швидкість заправки 3х | Витрата гуми 7х | WeatherTech Raceway Laguna Seca — Випробування «Штопора» Легендарна каліфорнійська траса, де кожен поворот вимагає точності, а кожен виїзд за траєкторію карає втратою темпу. Кульмінація — знаменитий «штопор» |
3 | Circuit de Sainte-Croix Layout A | Сухо, сонячно. Часом хмарно. | 🇩🇪 Volkswagen Scirocco Gr.4 / Полудень | Гоночна середня | Витрата палива 3х Швидкість заправки 2х | Витрата гуми 4х | Circuit de Sainte-Croix Layout A — широка і швидкісна траса з підступними апексами і затяжними дугами. Тут важливо не тільки бути швидким, але і вміти грамотно розподіляти зусилля на довгій дистанції. |
4 | Autodrome Lago Maggiore West (4,168 m) | Хмарно, з проясненнями | 🇺🇸 Dodge Viper Gr.4 | Гоночна м'яка | Витрата палива 3х Швидкість заправки 2х | Витрата гуми 2х | Autodrome Lago Maggiore West — компактна, але підступна конфігурація з затяжними поворотами та агресивними гальмуваннями. Тут важлива точність, особливо на спуску перед останнім віражем. |
5 | Fuji International Speedway Short Course | Дощ | 🇩🇪 AMG SLS AMG Gr.4 | Гоночна жорстка / проміжна, дощова Обов'язкове використання гоночної жорсткої гуми | Витрата палива 5х Швидкість заправки 3х | Витрата гуми 6х | Fuji International Speedway Short Course — скорочена версія легендарної траси, де висока швидкість швидко змінюється технічними поворотами. |
6 | Tsukuba Circuit Full Course | Злива | 🇯🇵 Subaru WRX Gr.4/ Ранок | Гоночна м'яка / проміжна, дощова Обов'язкове використання гоночної м'якої гуми | Витрата палива 6х Швидкість заправки 7х | Витрата гуми 5х | Tsukuba Circuit Full Course — коротка, але технічна траса, що вимагає точності та ритму в кожному повороті. |
7 | Dragon Trail Gardens | На старті сухо, сонячно. Далі все може кардинально змінитися... | 🇯🇵 Lexus RC F Gr.4 | Гоночна м'яка / проміжна, дощова Обов'язкове використання гоночної м'якої гуми | Витрата палива 4х Швидкість заправки 6х | Витрата гуми 5х | Мальовнича прибережна траса, де м'які вигини і перепади рельєфу оманливо розслаблюють. Тут швидкість легко переростає в ризик: вузькі ділянки і технічні повороти вимагають холодної голови і філігранного контролю. Помилка — і красивий сад перетвориться на пастку. |
Гоночний етикет
Це не жорсткі правила, а загальні рекомендації, які ми хочемо, щоб всі враховували при участі в гонках з нами.
Будьте ввічливі під час кваліфікації і поводьтеся як джентльмен. Все досить зрозуміло: не будьте засранцями, поступайтеся місцем іншим гонщикам, не заганяйте їх на узбіччя, уникайте будь-яких дій, які можуть зіпсувати іншим заїзд!
Не намагайтеся виграти гонку на першому колі. Ніхто не може виграти гонку на першому колі/в першому повороті, можна тільки програти. Погляньте на інших гонщиків на ранніх етапах: їх маневри в останній момент і спроби вхопитися за будь-яку можливість в щільному потоці лише створюють хаос і аварії, які псують гонки багатьом гонщикам.
При вході в поворот або виході з нього з іншим водієм дотримуйтеся своєї траєкторії і уникайте будь-яких маневрів в останню хвилину. Одноразова зміна траєкторії перед гальмуванням допустима, але постійна зміна траєкторії, маневрування зліва направо або зміна траєкторії в зоні гальмування неприпустимі.
В умовах щільних перегонів, коли машина їде поруч (це не просто задирання носа на когось, а розташування передніх дверей паралельно заднім шинам машини суперника), водії повинні в ідеалі поступатися один одному відстанню в півширини машини. Це дає всім водіям простір для коригувального рулювання, не змушуючи сусіда їхати поруч. Гонщики високого/елітного рівня в автоспорті можуть бути і дійсно зближуються, ми це розуміємо, але давайте пам'ятати, що ми всього лише аматори (оскільки нам не платять за участь в гонках), тому давайте давати один одному достатньо місця, щоб насолоджуватися щільним заїздом, не вбиваючи один одного.
Те, що ви можете щось зробити, не означає, що ви повинні це робити. Оцініть гонку, хто поруч з вами і яку вигоду ви можете отримати/втратити, зробивши такий хід.
Divebomb — це дійсно нерозумно і найчастіше призводить до аварій/гніву/драми. Існує тонка межа між використанням помилок і Divebomb. Якщо це не здається правильним, то, швидше за все, так воно і було. Зосередьтеся на обгонах на виході, якщо ви не знаходитесь поруч з кимось, хто входить в зону гальмування.
Повідомляйте іншим водіям про виїзд з піт-лейн, а також при необхідності — про в'їзд. Ми робимо це з ввічливості, щоб уникнути непотрібних аварій, оскільки деякі водії можуть не знати, що ви виїжджаєте.