🩸 GT4 Apex Bloodline
Організатор:
Rasta_Pi
Спільнота:
Дата початку:
16.06.2025
Наступна гонка:
16.06.2025, 21:00
Кількість пілотів:
0


Реєстрація на чемпіонат
Увійдіть або зареєструйтесь на порталі, щоб прийняти участь у чемпіонаті
Увійти Зареєструватись

Зареєстровані на чемпіонат пілоти
Пілот Дата
1 Rasta_Pi (B S)
RastaPI_1989
11.05.2025, 10:20
2 N. Zakharov (B S)
WestRisez
11.05.2025, 14:24
3 Альфред (B S)
Neizvestnostt
11.05.2025, 15:48
4 NILLAMO (C S)
Nilliamo
13.05.2025, 20:39
5 Oleh B. (D S)
Olezhik95
13.05.2025, 23:58
6 Shinobi_RSG (B S)
ded_andrey13
20.05.2025, 13:50
7 Sergey12v (C S)
Sergey12v
25.05.2025, 10:55
8 M.Sushchenok (B S)
quem_s__
27.05.2025, 17:28
9 Tired_Nick (B S)
tired___nick
28.05.2025, 12:23



🩸 GT4 Apex Bloodline - це чемпіонат для тих, у кого бензин у крові, а інстинкт хижака в кожному повороті. Тут не дають другого шансу. Тут ти або першим проходиш апекс - або залишаєшся на узбіччі.


Тільки одна група - GT4. Тільки один вибір - іти до кінця..

Для реєстрації прохання вказати назву авто, на якому ви будете їхати строго так, як воно вказується в грі!!!

Для участі в чемпіонаті після процесу реєстрації написати організатору чемпіонату в телеграм https://t.me/pavel_prelude

Вхід на чемпіонат - донат у призовий фонд - обов'язкова сума 100 грн від кожного учасника.

За бажанням приймаються й інші донати, пишіть за вказаним телеграмом для отримання інформації.


Розмір призового фонду 💰

 - 1 Місце 🥇 - 50 %

 - 2 Місце 🥈 - 30 %

 - 3 Місце 🥉 - 20 %


  • Кожен етап - це арена.
  • Кожен суперник - ворог.
  • Кожне коло - бій.

Сміливість, рішучість, контроль на межі фолу - твоя єдина валюта.

Ти не учасник. Ти претендент на спадщину.

Ласкаво просимо в чемпіонат, де вершина пілотажу зустрічає чисту агресію.

GT4 Apex Bloodline - це не просто серія перегонів. Це династія тих, хто обирає траєкторію не за розрахунком, а за інстинктом. Тут кожен поворот - виклик, кожен суперник - загроза, а кожна секунда - кров, залишена на апексі.


Ти готовий довести, що саме у твоїх жилах тече швидкість?


Ласкаво просимо в кров апекса.

GT4 Apex Bloodline - твоя лінія починається тут.


Кількість учасників чемпіонату - 16 осіб

За умови переповнення першої ліги буде розглянуто можливість організації ліги 2.

Командного заліку не буде, тільки особистий результат.


Кількість місць в одному лобі 16 осіб. Склад лобі визначає порядковий номер на порталі в розділі реєстрації.

У разі відсутності пілота в день змагань його місце займає в лобі наступний за списком реєстрації

Кількість етапів, що йдуть у фінальний залік - 5. У вас є в запасі пропуск одного етапу.

У разі пропуску більше одного етапу без відповідного повідомлення організатора турніру можливе застосування дисциплінарних заходів у вигляді дискваліфікації учасника. 

* Участь пілота в заїздах автоматично підтверджує, що він ознайомлений



⚔️ Р  е  г  л  а  м  е  н  т      ч  е  м  п  і  о  н  а  т  а


🏎️ Загальна інформація:

- Формат: серія перегонів на автомобілях Gr.4 (GT4)

- Тривалість перегонів: 1 година

- Кількість етапів: 6

- BoP (Баланс продуктивності): увімкнено ✔️

Допустимі автомобілі: всі машини з групи 4 (Вибір автомобіля здійснюється учасником під час реєстрації. Зміна автомобіля після цього заборонена)


 - Налаштування:






🔧 Г о н о ч н і    п а р а м е т р и:

- Тип гуми:

  - Тільки один тип гоночної гуми на етап (м'яка, середня або тверда)

  -  На дощових етапах - дозволені проміжна та дощові шини

  -  Обов'язкові піт-стопи: мінімум 1 за перегони

- Коефіцієнти зносу:

    - Витрата палива: від x2 до x4

    - Знос гуми: від x3 до x6





🌍 Календар етапів:


ЭтапТрассаПогодаВремя сутокРезинаРасход ТопливаРасход РезиныКомментарий
1Grand Valley Highway 1

СухоЗахід → нічГоночна м'якаx3x5Атмосферне відкриття сезону
2Red Bull RingСухоПолудень Гоночна середняx2x3Баланс швидкості та стратегії
3Suzuka Circuit

Мінлива/ДощХмарно, 16:00

Гоночна тверда

Проміжна / дощові 

x3x6Класична драма під дощем
4AutopolisСухоРанокГоночна твердаx3x6Фізично і морально виснажливий етап
5Dragon Trail - SeasideСухоВечірГоночна м'якаx4x5Швидкість, ризик і шикана смерті

6Spa-Francorchamps 24h Layout

Мінлива/ДощЗахід → ніч

Гоночна тверда

Проміжна / дощові 

x3x6Фінальний бій на легендарній трасі


Правила ведення боротьби на треку



1. Ведення боротьби


 * Пілоти зобов'язані дотримуватися спортивної етики та не повинні порушувати принципи чесного змагання, а також не допускати неспортивної поведінки або намагатися вплинути на результат.


* Пілоти зобов'язані вести безконтактну боротьбу, за винятком окремих випадків.


* Базою автомобіля вважається простір між осями його передніх і задніх коліс. Вважатиметься, що автомобіль, який обганяє, «в'їхав у базу» того, кого обганяють, якщо передня частина (габарит) автомобіля, який обганяє, опинилася попереду осі заднього колеса автомобіля, якого обганяють.


 * Якщо рух у базі виник до початку маневру повороту машиною, яку обганяють, пілоти повинні залишати один одному простір щонайменше в одну ширину автомобіля між своїм автомобілем та межею гоночної доріжки.


 * Якщо автомобіль, що обганяється, вже почав маневр проходження повороту і перебуває на оптимальній для повороту (зв'язки поворотів) траєкторії, а автомобіль, що обганяє, «в'їхав у базу» тільки після цього і опинився не паралельно до машини, яку обганяють, а під кутом, то відповідальність за можливі зіткнення лежить на пілотові автомобіля, який обганяють.


 * При обороні позиції допускається два відхилення від своєї траєкторії в межах ділянки між поворотами.


 * Миготіння фарами пілоту, який рухається попереду, з метою повідомити про намір обігнати допустимо, проте зловживання цією можливістю (миготіння більше п'яти разів поспіль) може спричинити за собою санкції.


 * Синій прапор інформує пілота про наближення швидшого суперника, який випереджає його на коло або більше. У такому разі пілот, якому показано синій прапор, повинен утриматися від різких і непередбачуваних маневрів і гальмувань. Пілоту повільнішої машини забороняється перешкоджати обгону.


 * Пілот може здійснити обгін машини, що випереджає його на коло або більше, у разі, якщо його темп у поточний момент вищий і якщо це не завадить його боротьбі та не призведе до значної втрати часу пілотами, що випереджають його на коло або більше.