Japan CAR Racing Championship SEASON 1 FR BATTLE  Японские  авто тр620 1990-2000 г.в
Організатор:
Rasta_Pi
Спільнота:
Дата початку:
13.01.2025
Наступна гонка:
Кількість пілотів:
22

Завантажити регламент


Реєстрація на чемпіонат
Увійдіть або зареєструйтесь на порталі, щоб прийняти участь у чемпіонаті
Увійти Зареєструватись

Зареєстровані на чемпіонат пілоти
Пілот Дата
1 Rainger 1747 (B A)
Rainger1747
13.12.2024, 00:11
2 darchukmax (B S)
heavy_onrush47
19.12.2024, 20:24
3 Rasta_Pi (C S)
RastaPI_1989
19.12.2024, 20:53
4 Vanche (B S)
vanchessa
19.12.2024, 22:34
5 Diguard (B S)
Diguard_Gaming
19.12.2024, 22:40
6 Whitesmoke racin (D B)
Whitesmokeracing
19.12.2024, 23:14
7 Alkey (B S)
TheFirstAlkey
20.12.2024, 00:43
8 VITOS_GT (C S)
IguanaML
20.12.2024, 01:05
9 toshka (A S)
toshka85000
20.12.2024, 18:43
10 Clamslayer (A S)
Clamgame
20.12.2024, 19:29
11 ANPO_GT (D S)
A2_P2_FAQ
26.12.2024, 19:05
12 M. Horiachui 1️⃣3️⃣🇺🇦 (C S)
realityweb
28.12.2024, 12:54
13 Sergey12v (C B)
Sergey12v
09.01.2025, 13:01
14 Vit9a (A A)
ponamarev86
14.01.2025, 11:26
15 ViTEX_UA (C S)
ViTEX_pro
27.01.2025, 16:39
16 dasha choi (B S)
sky_choi1
27.01.2025, 19:20
17 S. Leocorsa (B S)
Leocorsa_VR2
02.02.2025, 23:58
18 2045benz (E C)
Benderik_1
03.02.2025, 09:07
19 A.Faraponov (D S)
StAndrewOm
10.02.2025, 20:03
20 M.Sushchenok (C S)
quem_s__
20.02.2025, 09:02

 雨降って地固まる。

Ame futte ji katamaru.  «после дождя земля твердеет»

                                                                           


🅰[L̲̅]🅻[O̲̅]🆆[E̲̅]🅳            🅲[A̲̅]🆁[S̲̅]




                                       🆁[A̲̅]🅲[E̲̅]             🆃[R̲̅]🅰[C̲̅]🅺[S̲̅]

Траса Час та погода Гума Витрата PP
Tokyo Expressway East Clockwise (7,301 m) вночі
Дощ буде
коеф. 10
Дозволений тип шин - Гоночні м'які та гоночні для дощових умов Гума: 8x
Пальне: 4x
620
Eiger Nordwand Full Course (2,436 m) удень
Дощю не буде. Старт вранці. Сонячно
коеф. 23
Дозволений тип шин - Гоночні м'які. Обов'язкове використання гоночної Середньої та м'якої гуми Гума: 4x
Пальне: 8x
620
Alsace Village (5.423 m) удень
Похмуро
коеф. 19
Дозволений тип шин - Гоночні м'які. Обов'язкове використання гоночної Жорсткої та м'якої гуми  Гума: 5x
Пальне: 5x
620
Nürburgring Nordschleife (20,832 m) удень
Мінлива. На старті буде дощ...
коеф. 20
Дозволений тип шин - Гоночні м'які та гоночні для дощових умов  Обов'язкове використання гоночної Жорсткої  та м'якої гуми Гума: 7x
Пальне: 4x
620
Траса Час та погода Гума  Витрата  PP
Trial Mountain Circuit Full Course Reverse (5,434 m) Старт увечері
Дощю не буде.  Коеф. 12
Дозволений тип шин - Гоночні м'які, середні и жесткие шині.  Обов'язкове використання гоночної середньої  та м'якої гуми Гума: 3x
Пальне: 6x
620
Deep Forest Raceway Full Course (4,253 m) вночі
Дощю не буде.  Хмарно
коеф. 17
Дозволений тип шин - Гоночні середні та  м'які. Обов'язкове використання гоночної  м'якої гуми Гума: 5x
Пальне: 2x
620
Suzuka Circuit Full Course (5,807 m) удень
Мінлива. Слідкуйте за метеорадаром. Коеф. 9
Дозволений тип шин - Гоночні  м'які, середні та гоночні для дощових умов Обов'язкове використання гоночної м'якої гуми  Гума: 3x
Пальне: 3x
620

Кількість учасників чемпіонату - 16 осіб


За умови переповнення першої ліги буде розглянуто можливість організації ліги 2.

Командного заліку не буде, тільки особистий результат. 

Кількість місць в одному лобі 16 осіб. Склад лобі визначає порядковий номер на порталі в розділі реєстрації.

У разі відсутності пілота в день змагань його місце займає в лобі наступний за списком реєстрації

Участь пілота в заїздах автоматично підтверджує, що він ознайомлений, повністю розуміє і погоджується з викладеним у регламенті.



Перегони проводитимуться виключно на японських автомобілях 

  - Performance Point - не більше 620 

  - Роки випуску - автомобілі японського виробництва, що випускалися починаючи з 1990 року до 2000 року (включно)

  - Тип приводу - FR

  - Мінімальна вага - 1025 кг

  - Дозволений тип шин - Гоночні м'які

 -  Обов'язковий тип шин - вказано навпроти етапу

Для дощових етапів буде необхідне використання гоночних дощових або проміжних комплектів шин.

 - Використання автомобілів із заміненими двигунами, а також автомобілів, обладнаних системою впорскування NoS (закису азоту) - СУВОРО ЗАБОРОНЕНО. 

- На етапі присутня система штрафів. Детальнішу інформацію про це можна отримати в телеграмі нашої спільноти.


Правила ведення боротьби на треку


1. Ведення боротьби

 * Пілоти зобов'язані дотримуватися спортивної етики та не повинні порушувати принципи чесного змагання, а також не допускати неспортивної поведінки або намагатися вплинути на результат.

 * Пілоти зобов'язані вести безконтактну боротьбу, за винятком окремих випадків.

 * Базою автомобіля вважається простір між осями його передніх і задніх коліс. Вважатиметься, що автомобіль, який обганяє, «в'їхав у базу» того, кого обганяють, якщо передня частина (габарит) автомобіля, який обганяє, опинилася попереду осі заднього колеса автомобіля, якого обганяють.

 * Якщо рух у базі виник до початку маневру повороту машиною, яку обганяють, пілоти повинні залишати один одному простір щонайменше в одну ширину автомобіля між своїм автомобілем і межею перегонової доріжки.

 * Якщо автомобіль, що обганяється, вже почав маневр проходження повороту і перебуває на оптимальній для повороту (зв'язки поворотів) траєкторії, а автомобіль, що обганяє, «в'їхав у базу» тільки після цього і опинився не паралельно машині, яку обганяє, а під кутом, то відповідальність за можливі зіткнення лежить на пілоті автомобіля, що обганяє.

 * При обороні позиції допускається два відхилення від своєї траєкторії в межах ділянки між поворотами.

 * Миготіння фарами пілоту, який рухається попереду, з метою повідомити про намір обігнати допустимо, проте зловживання цією можливістю (миготіння більше п'яти разів поспіль) може спричинити за собою санкції.

 * Синій прапор інформує пілота про наближення швидшого суперника, який випереджає його на коло або більше. У такому разі пілот, якому показано синій прапор, повинен утриматися від різких і непередбачуваних маневрів і гальмувань. Пілоту повільнішої машини забороняється перешкоджати обгону.

 * Пілот може здійснити обгін машини, що випереджає його на коло або більше, у разі, якщо його темп у поточний момент вищий і якщо це не завадить її боротьбі та не призведе до значної втрати часу пілотами, що випереджають його на коло або більше.